ساقــــی به خدا خون شد

سلام برعشق و زندگی

داستان

ساقــــی به خدا خون شد

ساقــــی به خدا خون شد دل ما کو جام شرابم
زین چشم ترم ســــوزد جگرم سرمست و خرابم

بت عشوه گرم بنشین به برم بنشین ای جــــانم
شده ام نگران تــــوچنان دگران از خود مرانم

ساقــــی دلم شکستی آه بر تو هم که مستی
کمتر گو افســــانه . جام دگر پیمــــانه

ساقــــی دست من بر دامــــان تو
جانم قــــربان آن چشمان تو

پر کن بار دگر پیمــــانه ام
بگذر از دنیا و از غــــم یکدم

ساقــــی دلم شکستی آه بر تو هم که مستی
کمتر گو افســــانه . جام دگر پیمــــانه

ساقــــی به خدا خون شد دل ما کو جام شرابم
زین چشم ترم سوزد جگــــرم سرمست و خرابم

بت عشوه گرم بنشین به برم بنشین ای جــــانم
شده ام نگران تــــوچنان دگران از خود مرانم

ساقــــی دلم شکستی آه بر تو هم که مستی
کمتر گو افســــانه جام دگر پیمــــانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1398برچسب:ساقــــی به خدا خون شد /, ] [ 22:4 ] [ به چشمان من بنگردرمن چه می بینی عشق ] [ ]